Operation...

Igår var jag som sagt hos min ortoped... Och min dom kom..

Jag måste operera mig igen, i mitt högra knä... Känns faktiskt inte så kul...=/
Fast samtidigt så känns det bra, med tanke på att det kanske kan blir bättre...

Så det där besöket som jag bara trodde va en rutin kontroll va en undersökning inför operation med lite provtagning, träff av narkosläkaren m.m

Så inom 1-3mån ligger jag på bordet... =/

Har velat göra detta ett bra tag, men det är inte så många som har lyssnat på mig när jag sagt hur det har varit i mitt knä ett bra tag...

Inte ens läkare har lyssnat på mig, förrens nu...
Kan även skriva det att första operationen gjorde jag -99 tror jag... Så jag har i stortsätt gått runt med smärta i mitt knä sen den operationen, även om jag har tränat å så...
Ibland är det märkligt att vissa läkare ens kan ha mage till att kalla sig för läkare... *klappträn*

Imorgon är det jobb som gäller, och det fram tills söndag kväll... Sen är alla julbord i gång...=) *money money*

Polerade lite på Rune igår, så nu är det skydd på lacken, så nu ka vi köra hem med den! =) Skall också bli skönt... Så jag kan komma igång med min körning och pluggning av körkortet... Får ju inte köra bil om jag inte har pluggat... *Älsklingen är hård, men rättvis!=)*

Snart är det jul också, känns väl okej... Jag hoppas det blir en bra jul iaf! Förra julen var lite mysko, eller hur Lina? =)
Syrran var hemma med värkar för lillan ville komma ut... Så på juldagen kom hon.. Lilla Leah! =)

image159

Lilla *sötnosen*

Idag är det städning och tvättning här hemma... Så slipper älsklingen göra det i helgen när jag jobbar... Kan han få vila och ta det lugnt istället!
Nä, blogg senare, skall ner och hänga upp tvätten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0