Smak prov...

Vaknade idag med en ganska förvånande blick upp mot Fredrik. Han låg brevid mig, när jag vaknade.. Det var hur mysigt som helst, då vi knappt ligger och gosar på helgerna, antingen jobbar han eller så skall vi upp för ngt annat..=(
Men iaf, stackaren hade så ont i ryggen så han inte kom upp..=( Men han gick och jobbade ändå, min lilla kämpe! ♥
Jaja, men igår kväll fick vi lite gjort iaf  älsklingen började att
måla sakerna till Rune! Så här kommer lite kort!
image87

Okej, nu skall jag skryta lite, för jag tycker han förtjänar det!!
Han är sååååå dukig min älskling! Man blir helt klart väldigt imponerad över hur duktig han är! 10+ p från mig iaf! =D

Sen har vi denna lilla bilden..=)
image88 

Lite tråkigt att bilen mer eller mindre bara visar en blå dörr, men den skiftar i blåå och lila iaf!=D

Skall snart åka dit och kolla med mina egna ögon!=)
Jag har förövrigt tvättat sen kl 9 imorse, och har 1 maskin kvar! *puh*
Nu skall jag bara ta mig an den där stooooooora högen med tvätt!=(
Jag vill inte!!
image89

Snuff ligger och vaktar högen iaf!
  

Sen vaktade hon även tvättkorgen imorse när jag skulle gå ner och sätta på någon maskin...
 Hon är knäpp den där...=)

Tuffe har också varit suuuuuper mysig idag, har legat bakom mitt huvud hela tiden när jag har suttit med datorn i soffan... Eller så har hon alltid varit i samma rum som jag... Ett bra tecken tycker jag!=)
image92
image93 

Sen har ju givetvis dom busat hela dan, så nu var hon helt utmattad...
Kolla in den där lååååååååååånga svansen också! Henns svans är så lång så den ligger mellan öronen när hon går...=)  Jag fattar inte varför med hon lägger sin svans raklång längs ryggen, lite sött tycker jag! =)
image94
Åh, vad jag vill ha en ny kamera! Jag är så trött på att ta kort med min mobiltelefon... Jag vill ha en vettig kamera!
=(

Nää, nu måste jag springa ner och hänga upp den sista duken jag tvättar! Sen kommer ju faktiskt älsklingen!
Skall ju hinna
*Bädda rent sängen
*Diska kanske?
Och självklart göra mig iordning, då jag ser ut som ett jävla ras! =O

Nya kort kanske kommer upp imorgon, vem vet?

/Sara

Kommentarer
Postat av: Josse

Det ser ut och bli jätte bra=) Söta bilder på katterna. typiskt att man inte får ha husdjur i vår lägenhet =(..Du är med i mina favoriter med ;) Kram

2007-11-07 @ 19:47:47
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0