Tisdag...

Åhh, nu är det flera dar sen jag bloggade sist! *dumma mig* Men jag skall vara ärlig.

Jag har inte orkat! Hela hegen har Rune fått våran uppmärksamhet. Som vanligt!=D
Men nu är han snaaaaart klar! Känns som om jag skriver och säger det jämt! Efter en massa problem med lack boxen i helgen så är fram och bakstöten lackade iaf!  Lister och sånt...
 Framstöten! 
 Och så ser bilen ut igår kväll...

Blev väckt 2ggr i natt också, *inte kul* av Tuffe... Första gången var väl runt halv 3 eller nått, nästa gång var det dags runt halv 6 igen! WHY??? Hoppar upp i sängen och kommer med sitt ansikte och dom långa morrhåren som killar i ansiktet och spinner som ett helt kärnkraftverk och pratar... Tror det är löpning på g...=/
Det vara bara att gosa med henne så hon la sig tätt intill...<3

Just nu så har jag det andra monstret brevid mig, hon ligger ärligt talat och biter på datorn... Hon har nog ingen hjärncell riktig...
Idag är det Ugly Betty  =)
  Och ni som inte vet, det tar henne 2 timmar att se ut som Ugly Betty... Och så här ser hon ut annars!
image128

Och DHW!=)
 Jag bara ääääälskar tisdagar!=)

Har kollat klart på alla Greys avsnitt också!
 Säs 1 & 2!

Nu börjar jag bli riktigt nervös inför Torsdag också...=/  Men det skall nog gå bra!

Imorgon är det ljus party också..*Trevligt*
Nää, nu skall jag fixa lite här hemma innan Älsklingen kommer hem på lunch. Sen följer jag nog med honom så kanske vi blir klara med bilen lite tidigare än planerat!

/Sara


Kommentarer
Postat av: josse

Bilen ser ju riktigt bra ut nu=) Vaaa ser ugly betty ut så igentligen :P trodde inte jag =) vilken skillnad:P.. Änntligen har man något att läsa igen:P..Fast jag vet hur det är att bli trött på att blogga:P..Kram

2007-11-20 @ 22:45:55
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se
Postat av: ola

men runde kommer ju stekhet gumman =)

ser ju rikigt bra ut.. pusss

2007-11-21 @ 12:29:36
URL: http://www.goldenastra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0