Fredag...


Jahopp, denna veckan har varit skit seg! Jag vill höra hur det blir med jobbet!! =/
2veckor har gått super segt!
Jaja...

Hitta ett kort på min bubbe när vi var å åkte rallycross! Och ett kort på motorn...=D *mumma*
image42
image43

Sen har jag en massa söta kort på mina bebisar... Så idag orkar jag inte skriva, utan jag kommer bara att lägga in lite kort idag... =/
Får se om jag orkar ikväll, skall snart gå till Fredriks jobb å fixa till våran bil, den behövs städas!

Och näää, jag orkar inte förminska dessa kort!
Tuffe myser i solen en fin höst dag! *Mammas prinsessa*
image44

image45


I den nya ligg saken som man hänger på ett element...
image49
image47
image48

Detta kortet tycker jag är så fint! =)
image50

Sen kommer lite nya kort på Snuff!
Ligger å myser i mammas knä...=)
image51
image52
image53

Snuff var inte heller seg på att testa den nya saken som jag hade köpt!
image54

Myspys med Fredrik i soffan!
image55

Morgon saken hon gör varje morgon, sitta i fönstret å kolla på fåglar eller nått...
image56image57

Sen har vi ett sista kort på Bill&Bull! Jätte kul när flugorna kommer in i lägenheten en varm och skönt höst dag!
image58

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0