Gaaaah!!!!


Tröttsam dag idag, mens värk så det heter duga, värktabletter som inte hjälper så som dom ska?

Jaja, idag har vi iaf gjort en massa bra saker hemma iaf...Fredrik började städa ur sin jobb garderob idag och jag tog städ garderoben och plockade iordning...Vill ju inte vara sämre än Fredrik...=) Ibland kan han allt, bara om han själv vill då dvs...=) Sen så tog iaf jag min garderob, städade ur kläder å slängde 1½ svart sopsäck med bara kläder!

Nää, nu blir det mys på soffan, med filt och myspys!:-)

Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Louise

jhaaa tänk vad jag fick stå ut med i skolan i köket när du precis kom in efter att varit ute och rökt, usscha.... leer. du är jätte duktig gumman. pösss

2007-10-17 @ 14:13:17
URL: http://krollsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0