Helg,Familj m.m

Jahopp. Helgen med familjen bara flög förbi, tyckte dom bara hann innanför dörren. Så var det dags att åka igen. =(

På fredagen så lagade jag mat, och sen blev det tv tittande. Plus att jag fick öppna en massa paket! =)
Så detta fick jag!=)
En elvisp av min bror Jonas=)
image70

En vatten kokare av min Mormor!=)
image71

En Saga Form skål av mamma&pappa! =)
image72

Och 2 små salt&peppar skålar i samma serie! =)
image73

Och 2 ljus hållare från Lina&Andreas!=) Och lilla Leah förmodar jag!=)
image74

På lördagen så gick vi upp tidigt för att sedan åka in till Marieberg och shoppa! =D
Detta fick jag av min bubbe.=)
En kort klänning=)
image75

En lite längre klänning=)image76
Och en kort kort...=D
image77

Och till detta så blev det leggings och knee over´s..=)

Fick även ett par Jeans av Mams&Paps!=D
image78

=D Idag skall det bytas inredning i Rune, så jag skall ta lite kort på det sen..=)
Snart skall han lackas om också, det kommer att bli kanon bra!=)
Nää, nu skall jag hoppa in i duschen, och sen skall jag knalla iväg till Hund&Katt proffsen för att köpa katt mat till våra bebisar!=)
Bloggar kanske ikväll!
Ciao!
/Sara

Kommentarer
Postat av: Louise

det var på tiden att du skrev nåt, haha kommer in varje dag men samma blogg står kvar. haha kram på dej

2007-10-23 @ 13:04:49
URL: http://krollsan.blogg.se
Postat av: Viveca

Hej söt !! Verkade som om ni hade det jätte mysigt ju ! :D

Jag har verkligen inte orkat prata med någon idag, världen är rätt svart just nu, men jag nådde ena mitt mål igår och jag kommer definitivt stanna hemma ett antal gelger irad !

MASSA PUSSAR

2007-10-23 @ 20:34:19
URL: http://vivan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0