Hemma fru?

Ja, det kan man fråga sig... =/ Ola skrev precis till mig på msn och skrev att jag var hemma fru...=)
Visst jag har ju sagt det själv till Fredrik några gånger, men mest på skoj...=/ Nu fick ju en annan sagt det...

En hemma fru ser jag i mina ögon som en Desperate Housewife... =/ Å jag kör inte runt i fläskiga bilar, å jag har inte design kläder på mig...=/

Nää tacka Volvo 740 och HM! =D Haha jag är nog mer svensson än en hemma fru! Om man tänker efter, men däremot så är jag nog för snäll...*asg*

Imorgon blir man ett år äldre också, känns det så? Haha nää...
21 är bara en siffra i mina ögon... Tänk om det kommer en gubbe med ett kredit kort till mig imorgon... Med obegränsat med pengar på! =D *Gaaaah* Vad jag hade shoppat, fuck Karlskoga, Gbg here i come!
Man går runt stan här på inte ens en halvtimma... Ni gbgare som läser, tänk er Götaplatsen... Där har vi Kga centrum i princip!

Just de ja, listan jag skrev igår... Jag gjorde allt på den...=) *Fan va bra jag är*
Idag ser listan ut så här.
*Äta frukost
*Diska
*Göra mig iordning
*Ringa till Hennes å skälla idag istället, det var stängt i går *fuckers!*
*Gå ner till stan för att gå till banken
*Bibban
*Lämna in en film
*Posta en massa saker

Sen då?
Jo då går man hem... Eller till Fredrik beroende på hur mkt klockan är... Sen skulle vi upp till svärfar tror jag, måste visa han hur hans nya tele funkar! =)
Jag skall ta lite kort där uppe om vi åker upp dit och om det inte regnar... Det är såå fint där!=)

På fredag kommer Familj hit... Bestående av *Mamma* *Pappa* *Bror*
Å dom är * hela bunten! Synd bara att dom inte tar med sig *Dennis*
Min lilla pissemiss hemma hos dom, eller ja, familjens...

Sen en annan sak, alla som läser kan väl faktiskt skriva en rad eller två så man vet om ni har läst eller inte?!

Eller?!
/Sara

Kommentarer
Postat av: ola

hi ler... hja visst var det jag som sa hemmefru.. men det var ju mer av ett skäönmt gumman... men det vet du =) ler... hihi ja familjen på besök å även jag kommer ju på besök i helgen :D kram

2007-10-16 @ 12:09:35
URL: http://www.goldenastra.se
Postat av: Viveca

Kära lilla du .. Jag förstår dig, jag hade gone nuts om jag hade bott i karlskoga .. Var i allum häromdagen o fick krupp .. jäkla mini skit ställe. Har du för övrigt tänkt på att om man går in där så är det mest folk i gångarna o inte i affärerna ..

2007-10-16 @ 19:39:04
URL: http://vivan.blogg.se
Postat av: mamma

Nu har jag läst. Nöjd:)
Kram mamma

2007-10-16 @ 22:19:19
URL: http://sastbro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0