Hus visning...


Ja, idag skall vi faktiskt åka å kolla på hus! Och ja. Jag vet att det är så himla korkat av oss att ens tänka på tanken att köpa hus! Men titta skadar inte?!
Och om det nu skulle bli så att vi tänker den där tanken på att kanske köpa, då är det våran ensak...Men självklart är det inte bara ngt man gör! *Jag vet Mamma och Lina!*

Så nu var det sagt...
Kolla på Grey's Anatomy igår... Vilket avsnitt!!! Kan inte bärja mig tills nästa vecka, jag vill se det nu!!!
Men annars var det ett riktigt bra avsnitt, kul att Izzie fick börja jobba på riktigt igen! =)
Och jaaaa, jag vet! Jag har inget liv eftersom jag lägger allt på minnet, och Fredrik frågar mig jämt  "Älskling, vad kommer på tv nu?" Och jag svarar som en liten tv tablå... Ibland tänker jag inte ens på det... Hmm.. Skall nog ändra livsstil tror jag!!

Usch, Fredrik kom hem förut på lunchen för att äta lite... Pussar på mig å jag höll på att döööö!!!!! *Kanske inte riktigt så dramatiskt, men nära inpå iaf!*
Han hade rökt, å de va vidervärdigt!!!! Å då var det säkert längesen också som han hade gjort det, men de va riktigt vidrigt!! Tänk att jag har luktat så...:-S Stackars alla runt omkring mig!

Tack Fredrik för att du stöttar mig i det här!


image32
image38 Visst är man söt efter NADA sömn!!! Nere på Vallåkra -07! Båda två är gris trötta!!!


Och tack alla andra som peppar mig till att fortsätta vara duktig och inte börja igen, inte för att jag har tänk på det...Har tänk på att tatuera in den här på ena armen också! Söt eller hur?!

image33 Haha Skojja bara!!!=) =) Men den är bra cool! =)

Är faktiskt bra sugen på att göra ngn ny tatuering nu, det är ju över ett år sen sist nu... Och det börjar klia bra mkt nu för en ny! Hmm, men vet bara inte vad....

Haha hitta en fin bild på Kritan nere från Vallåkra, kolla här vad gott man kan sova i en sportstol!!!
image34
 
=) Var bara tvungen å lägga upp de kortet!!! =) =)
Man hittar alltid en massa roliga kort när man tömmer sin telefon, som tex de här kortet på min syster dotter Leah!
När hon precis hade börjat göra en massa konstiga miner när man prata med henne! Såå söt! =)
image35
Men ser du inte att jag försöker å le eller???
 image37 
Nu då??? :-D Söting där!!

Idag förutom hus visning då??
Skall snart knalla iväg till konsum för att hämta ett paket till bubben... Måste kanske göra mig iordning först...
Sen blir det lugnt hela dan! Har haft/har en hemsk pannknack som inte vill ge sig! =(
Så det blir lugnt idag! I helgen hoppas jag att vi sätter igång med bilen faktiskt, så det inte blir så värst mkt att göra sen när Elmia -08 närmar sig! Elmia är btw klart, skall stå i MDS monter som för övrigt är en ny sponsor!!

Jaja, färdig skrivet nu... Måste göra lite nytta, hämta paket, städa iordning efter våra små liv som river lägenheten på natten, och komma ut å få lite frisk luft!
Hörs! Ciao!!
/Sara

Kommentarer
Postat av: Alex

go bild på rikard :P hahah annars fin blogg :D

2007-10-04 @ 15:48:56
Postat av: mamma

Leah är för söt, ser ut som en tandlös "tant" men det var hon ju nästan

2007-10-06 @ 20:34:27
URL: http://sastbro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0