Lördag...

Yepp, nu var det Lördag, och jag har ingen aning om vad som kommer att hända idag...
Tvättade Rune igår (Bruksbilen) och städade ur han å så också... Blev rätt fin för att vara så ful annars! =D
Måste ta kort på honom så får ni se hur jävla ful han är! =/
Fick precis upp Fredrik ur sängen också! =D Blängde bara på mig nu när han kom upp... Har inte sagt ett ljud ännu...

Haha prata precis med mormor, hon är för skön!=D *åhhhhh herreguuuuuuud* =D Puss på digvärldens bästa mormor! Vi är bäst! =D

På onsdag btw så fyller jag och min bror år... (Är tvilling, fast ungefär 30min äldre!) =D
Så jag har en lillebror som också fyller år på onsdag! Hela 21år blir vi nu... Kanske dags att börja tänka på vad man skall ha för permobil sen när det väl är dags! =)
image59

Nää, om man kanske skulle gå å käka frukost hoppa in i duschen å kanske gå ut å gå lr ngt..=/
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0