Onsdag...


Idag skall jag till ortopeden igen, skall på sk "styrkeprov" idag, för att se hur mina muskel å styrka är runt knät...Jag vet iofs redan hur det är, det ligger på 0. Från att ha varit "vältränad" när man spela fotboll, till att bli en jävla soffpotatis! =/ Kanske dags att köpa träningskort..=/

En sak är säker iaf, jag har numera varit rökfri i snart 3mån! =D Fredrik stog och rökte igår på jobbet när jag kom, jag blev självklart förbannad! Då jag känner att han inte respekterar mig i mitt beslut att sluta röka... Han skojja till allt iaf och frågade mig om jag ville ha... Jag tacka surt nej, och gick och bytte om istället! Kände mig rätt stolt faktiskt när jag hade tackat nej, tänkte på det samtidigt som jag bytte om att jag är fan skit duktig! Jag har rökt i sååååååå många år, och klarar dessutom att tacka nej! *Faaaaaan va bra jag är!*

Idag är det för övrigt en sån där dag med bara hårdrock i högtalarna, ni som känner mig vet ju vad det är för "musik" som jag lyssnar på...
Sambon kallar det inte för musik iaf...=/ Han vet inte vad musik är!=D *puss på dig bubben*

Tog btw lite kort igår på vad jag gjorde, glömde dock att ta på det när det blev klart!
Första stolen ute!
image79

Baksätet ute också!=)

image80

Sen en nästan helhets bild på honom! Lr hur är han het! Eller inte!!! =/
Ny lack kommer på snart iaf!=)
image81

Nää, nu skall jag hoppa in i lite kläder, å få i mig lite mat... Bloggar sen när jag kommer hem...
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0