Så där...


Så, nu var det ett tag sen jag kom hem, men hela mitt liv består ju inte av mitt bloggande...=)

Men.
Jag har varit hos en sjukgymnast idag för mitt knä, han tyckte inte alls att det såg bra ut. Skall göra ett styrketest för att se hur många % min styrka ligger på... Jag kan ju säga redan nu att det är allt annats än bra! =/
Men det blir iaf om 1 månad ungefär... Sen efter det blir det en magnetröntgen, som kanske förhoppningsvis kan visa vad det är... Och är det nu så som jag har trott bra länge, och den andra läkaren jag träffade i sommras, så blir det operation...

Kul...Eller inte! Fredrik skall också opereras när som helst, han krossade sitt knä för 2 år sen i en rätt så äcklig bil olycka... Så jag säger så som min mamma sa en gång till mig. Herr och fru halt! =/ Gräslig tanke...=S

Sjukgymnasten tyckte jag var jätte duktig som slutat röka också!=D Jaaa, jag är super stolt över mig själv!=D

Jaja, idag blir det förhoppningsvis en lugn dag med en massa mys! Skall snart gå till Fredriks jobb för att åka iväg å handla lite middagsmat...Så ikväll blir det Idol med ett glas vin i soffan kanske? =D

Imorgon skulle tydligen vi iväg till bofors någonting för att killarna på Fredriks jobb skulle få åka lite rally bil med Marko Jokinen... Firman gör lite jobb åt honom, typ lackning (min bubbe som gör det) av alla hans delar som kommer in efter vissa evenemang...!
Länk till hans sida!
http://www.jokinenmotorsport.com/
Så här ser bilen ut iaf!
image39

Annars så tror jag att det kommer att bli en lugn helg... Skall däremot föreslå att vi kan åka in till örebro och gå på bio... Jag vill se den nya Resident Evil!
image41

Nää, nu skall jag fixa iordning mig lite innan jag går till Fredrik...
Hörs!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0