Blev inget..

Nää, det blev inget på Gelleråsen för våran del idag, det blåser typ orkan ute och regnar som bara den! :-(
Nu är det verkligen höst ute, fast det gör inte mig ngt... För då fyller jag snart år! =)
Så här ser det ut idag iaf.. :-/
image12 

Fast iofs, det gör inte så mkt... För annars så blir det hemma mys med tv tittande..=)

image13

Med denna filmen, hoppas bara att den är bra!
image14


Med denna gosingen som verkligen inte ville att jag skulle sitta med datorn och vara tråkig, jag skulle ju bara mysa med henne!
image15

Eller så blir det helt enkelt en shopping tur när Fredrik kommer hem. När han nu kommer hem?
Åkte hemifrån kl 7 imorse...:-( Vaknade kl 6 imorse också, trodde verkligen att jag skulle upp och jobba. Men så var det ju inte! Var ju bara att krypa tillbaka in i sängen å gosa ner sig! :-D

Näää, nu skall jag gå och rosta en bagel, så skall jag äta frukost!=)
 
Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0