Jahopp...

Nu sitter man här och väntar på sin bubbe dårå... Hatar att bara sitta och vänta...

Knutby imorgon, skall åka och lämna ngt till min bubbes mamma. Hoppas vi får låna Jannes bil, så Rune kan få stå kvar här hemma. Dom där bakdäcken vill iaf inte jag köra på!!! Typ dags att köpa nya skor till honom. Fast egentligen känns det rätt så meningslöst, då det snart är vinter... Jaaa, man bor ju i Värmland!

Är ju inte Gbg direkt, där man skall vara glad om det kommer någon snö. Här är man nästan sur för att det kommer för mkt snö! *fniss* :-D

Går nästan runt och funderar varje dag på vad Rune skall ha för färg på sig! (För er som inte vet, Rune är våran bruks bil. Han är sååååå ful så det är därför jag har döpt honom till Rune!)
Just nu är han två delad i sin färg, vit på dörrar,huv och skärmar. Sen är han vanilj gul *haha* på tak och bak partiet... Jävligt snyggt!!!!*not* Skall allt ta ett kort och lägga upp på honom...

Han håller ju inte direkt samma klass som den andra bilen...image4

Tack Ola för den kanon fina bilden!!! Du kan besöka hans sida och kolla på hans andra bilder och hans bil på
www.goldenastra.se...
Nu fick du lite smyg reklam!!:-)

Nää, nu skall jag dra på mig min kappa å stövlarna å vänta på att han kommer hem. Det gör han väl snart hoppas jag! :-)

Får väl se om de blir ngt bloggat ikväll igen eller om det blir imorgon!!

Tjingiling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0