Mätt som f**n!


Hua! Guuuud va mätt jag är!  Har precis smällt i mig en fet kebab tallrik med ris och stark sås!
Fast det va mumma!:-D
Idag är det verkligen gos väder, det regnar och blåser ute. Och jag å bubben har hyrt två filmer.
Får väl bara hoppas på att min lilla prins håller sig vaken under tiden som vi kollar på den.

Han ligger och gäspar just nu i soffan. :-/ Jag är skeptisk! ;-P  Får väl gå å sätta på lite kaffe så han vaknar till liv igen!
Jag väntar iaf på att Idol skall börja...:-) Inte lika kul nu som det var när dom första uttagningarna var, men det duger att titta på! :-)

Vet inte om det blir Knutby imorgon, verkar inte vara bättre att vi inte får tag i ngn annan bil. För däcken som sitter på nu skulle verkligen  inte "Haffa" gilla och antagligen ge oss en lapp med ngn summa på med ett leende på läpparna! :-S

Nää, nu är det paus i Amerikanska Hotrods, och jag skall sätta på lite kaffe innan Idol börjar.

Puss å Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0