Ny...

Då va man ny här ja... Min blogg kommer först och främst att handla om mitt så kallade liv dårå.

Är numera Karlskoga bo, men saknar Göteborg såååååå mkt!!! Och min underbara familj...
image2 

Min söta syster dotter Leah!

Många frågar mig varför jag valde att flytta hit, av alla ställen... Kärlek heter det...

image3

Fredrik heter han som fångade in mitt hjärta och drog upp mig igen till verkligheten. Han som fick mig att inse att det verkligen fanns ett liv att leva. Och det med kärlek. 
 Vi har snart varit tillsamans i 2 år, fast det känns inte så. Sambos blev vi förra året. I december. Så där har vi snart 1 års jubileum! :-D

Nää, nu skall jag hoppa in i duschen för att kanske börja göra lite nytta här hemma. Bubben kommer å hämtar mig sen. Då skall vi åka å handla och hyra film... Bubben tyckte att vi skulle ha mysdag idag! <3 *I just love him!!*

Ha en kanon helg alla!
Kram Sara!!

Kommentarer
Postat av: mamma

vadå mamma och Lina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-10-06 @ 20:32:55
URL: http://sastbro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0