Kniven i låret!

Aj aj aj!
Det är nog bara jag som kan lyckas med ngt sånt! =/ Skulle öppna en tub i går på Fredriks jobb... Slinter med kniven och sätter den i låret! Aj aj!
Kände inte ngt först heller, utan fortsatte med det jag höll på med.. Tills jag känner att det rinner blod från benet å ner till strumpan.. Haha då var det liksom lite dags att kolla vad som hade hänt!=)
Fick ngr centimeter långt jack, inte så djupt som tur var! Så fick lite plåster och sen va det okej!=)

Sorry också att jag inte har bloggat ngt, men jag känner att min "lust" för att blogga bara försvinner mer och mer...
Kanske dags att lösenords skydda bloggen... Hmm det tåls att tänka på iaf...

Man kan ju inte skriva vad man vill längre, och det vet man om.... Skriver man ngt, så vet ju heeeeeeela världen om det sen... Nä, lösenords skyddat är nog bäst...

Som sagt, har tappat suget så nu skiter jag i detta....

//Sara

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hej
Olyckligt att sätta kniven i låret men himla tur att det inte blev värre, Kunde ju sluta riktigt illa.

Väldigt tråkigt om du slutar blogga, Vore skoj om du fortsatt men du behöver ju inte nämna precis vad som händer i ditt liv och för privata saker så ska det väll inte vara några problem att fortsätta.

Lycka till iaf...

MVH Tobbe

2008-04-14 @ 05:41:04
Postat av: Josse

Nej gumman ,du får inte ta bort din blogg..är ju här och läser hela tiden =) isåfall måste jag ju få lösenordet :P
Kram

2008-04-14 @ 16:02:07
URL: http://missnilsson.blogspot.com
Postat av: annie

klantis =)

åhhh det låter bra, sett alla avsnitt?=)

2008-04-15 @ 10:34:50
URL: http://lacatus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0