Scccchyyyy!

Katten sover...
Min lilla plutt Tuffe har idag varit hos veterinären och blivit steriliserad! Så nu blir det inge mera löpande här hemma!
Nackdelen med det hela är väl att dom blir som dom blir. Lite synd om dom...
Så nu är det iaf krage som gäller i 10dar...



Jahopp, har inte bloggat heller på några dagar, har varit inloggad och läst dom bloggar jag läser varje dag. Tryckt på knappen "skapa" och tänkt blogga lite, men så blir det blankt! Kommer på en massa som jag vill skriva om. Men som kanske inte alltid är så passande... Men men...
Nu har iaf min pollen allergi satt igång igen.. Det är den enda nackdelen med våren och sommaren! All pollen!
Hade huvudvärk från morgon till kväll innan jag kopplade att det kanske var allergin som var på gång. Och mycket riktigt, tog en allergi tablett på kvällen innan jag somnade, och vaknade helt utvilad,utan någon huvudvärk! Såå skönt!

Nä, nu skall jag kolla lite på tv. Sen blir de till att kolla min lilla kisse bebis!
Och kanske en god stek i dag till middag?=) En honungs glaserad skinkstek? *mmm*

/Sara


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hej
Skoj att se att du bloggar igen.

Sterilisera en katt är inge roligt men ändå så mår katten säkerligen bättre av det framöver om den ändå inte skulle få para sig.

Jag har ochså känt mig hängig och lite fiber idag och jag börjar fundera på ifall det är pollen det kan bero på.
Har aldrig varit iväg och undersökt mig men blir iaf kraftigt förkyld under våren & sommaren så det är väll inget annan än att gå iväg på en undersökning.

Ha det

MVH Tobbe

2008-04-29 @ 21:56:15
Postat av: Sara

Hej! Ne, d är inge roligt. Men eftersom hon fick en livmodersinflammation efter att hon hade löpt första gången, så valde vi att göra detta främst för hennes skull. Sen är det även djurplågeri att låta hon katter löpa, eftersom det är meningen att dom skall para sig då. Så nu slipper hon även lida. =)
Om du inte har testat att ta en allergi tablett, gör det! För om det är allergi, så kommer du märka det nästan med en gång!
För nu tar dom inga allergi tester har jag för mig, eftersom det har blossat upp ute nu. Men lycka till! =)
/Sara

2008-05-01 @ 10:19:33
URL: http://sastbro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0