Utmanad!

Blev utmanad av Malin!

1. Klädbutik:  Cubus, Gina Tricot, H&M.
2. Inredningsbutik: Ikea & Hemtex m.m
3. Godis: Choklad, lakris och små godis!
4. Stad:  Numera Karlskoga
5. Dryck: Bon aqua citron och sodastream vatten!
6. Musik: Hårdrock för hela slanten!
7. Tv-serie: Gossip Girl, DHW, Grey´s Anatomy och alla andra tjej serier!
8. Film: Oj många!
9. Träning: Promenerar 
10. Bakverk: Chocolate chip cookies och massa annat!
11. Kaffe: Kaffe med mjölk!

Och jag kan inte utmana så många egentligen, för dom jag hade tänkt utmana, har redan blivit utmanade! =)
Men det finns allt en som inte har blivit det!
Och det är Jossan!
www.metrobloggen.se/josephinenilsson

Kommentarer
Postat av: Josse

haha, jag får väll anta utmaningen da :D allt är bara bra här, med dig med hoppas jag ? det ska bli så härligt att komma iväg, ska ni resa någonstans? Kramar OM

2008-08-23 @ 17:20:30
URL: http://metrobloggen.se/josephinenilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0