Fredag kväll...

Och vi sitter i soffan och kollar på dumburken...
Har precis mumsat i oss tonfisk sallad.
Så nu är vi mätta och belåtna, tillomed bebis...♥
Denna veckan har det varit rätt tufft att jobba...=(
Hela jobb dan idag har jag haft förvärkar. =(
Skit jobbigt, men det hör ju till.
Iallafall, har äntligen fått tummen ur till att lägga över korten till datorn.
Så nu ska ni få se filten som jag har pratat om! =D



Å den kommer bli SÅ fin ihop med vagnen! =D

 
I Måndags så var vi på ultraljud igen och fick se våran älskling.
Allt såg så bra ut så, en livlig liten rackare där inne som även blev lite arg när hon började peta på magen. *hihi*
Synd att man inte får gå på något mer ultraljud under graviditeten. Så man kan få se snutten lite mer i magen. =)
Så nu får man snällt vänta tills bebis har tänkt att komma ut. =)
Och som vi längtar! ♥

Tänkte slänga upp lite nya kort som jag inte har orkat lägga upp ännu. =)
 Min nya klocka som jag fick av Älsk i present. =)
 Våra fina halsband som vi har fått av Fredriks mamma. =)
  
 Snuff ny opererad..   Nya jul stjärnan i vardagsrummet. =)


Och för att avsluta detta långa inlägg, så blir det en bonus bild på min nya hår färg! =)


/S

Kommentarer
Postat av: Josse

Naw vad söt filt. Skönt att läsa att allt går så bra för er. Är med sugen på barn nu :D

Fin bild på dig gumman=)

Va så länge sedan nu så va bara tvungen att slänga in en kommentar =) Kramar

2008-12-06 @ 08:20:13
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/
Postat av: vivan

hörro du söt, jag är ganska så säker på att man inte får lov att äta tonfisk under graviditeten, vet dock inte varför men det kanske är fel... eller?

2008-12-08 @ 23:01:29
Postat av: Sara

Snutt.. Det får man visst göra! =) Har en låååång lista hemma på ad man får äta och inte..=) Puss puss!

2008-12-08 @ 23:09:25
URL: http://sastbro.blogg.se/
Postat av: Charlotta sundh

gud va kul att se plutten igen ;)

men måste säga fy fan vilket fint halsband :)

pussssn<3

2008-12-10 @ 18:26:43
URL: http://charlotta90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0