Jul stress...

Okej jag erkänner!
Den där förbannade jul stressen börjar komma inpå en nu!
Sen att vi inte har köpt 1 enda julklapp gör ju inte saken bättre precis!
Och hur f*n tiden ska räcka till, det undrar jag?!
Sen måste jag hinna tvätta här hemma, städa undan lite, dammsuga och även moppa golven.
Men hur ska jag orka det?
Jag orkar knappt stå upp och diska en längre tid, utan att jag får ont i njuren och ryggen...=(
Sen imorgon så ska det ut och handlas julklappar, och stressa hem igen och fixa klart det sista här hemma..
Och på Tisdag bär det iväg till Göteborg efter att Fredrik slutat jobbet vid lunch.
Men tänk om jag också hade jobbat, vilket jag skulle göra.
Vilken stress det hade varit då.. =/
Om jag längtar till jul just nu?
NEJ!
Julefriden hit och dit.
Skitsnack!

Kommentarer
Postat av: emelie

JAG ÄLSKAR JULEN <3 och i år ska tillomed jag laga mat (a)

2008-12-21 @ 16:49:16
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0