Lördag

Jahopp, nu var det Lördag förmiddag.
Och jag ligger i sängen, dricker kaffe och surfar lite..=)
Det är så skönt med helg!
Bara att ta det lugnt, inte ställa ngn klocka och inte stressa!
Me like! =)
Ska dock inte ligga i sängen hela dagen, utan vi ska snart åka och fixa lite med våran bil.
Så det blir en pyssel helg denna helgen!
Eftersom vi åker fram och tillbaka till Göteborg stup i kvarten, så får vi "klämma" in pysseldagar med bilen. =)
Måste ju vara helt 110% klar till Elmia.
Kan ju vara bra skönt också att den är det, eftersom bebisen är tänkt att komma den 31 Mars.
Men som vi alla vet, så är det ju + - 0 2veckor för första gången.
Så bebis får gärna komma innan! =)
Men bilen kommer att stå nere i Jönköping på Elmia mässan oavsett!
=)
Nu ska jag gå ut till köket och fixa lite frukost, sen ska jag ta på mig lite arbetskläder, så vi kan åka!
Tjingeling!
/S

Visst är hon fin? =) Våran andra bebis! ♥

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hej



Visst har ni en fin bil.

Hur blir det framöver sen när ni fått barn, Kommer ni fortsätta bygga bilar eller blir det mindre projekt så som vinterbilen ?

2008-12-06 @ 13:20:11
Postat av: Sara

Till Tobbe.

Tack så mycket! =)

Vi har tänkt att köra på som vanligt, visst att jag kanske inte kan vara där så mkt, men man får ju inte bli helt handikappad bara för att man får barn. =) Man kan ju ta med sig knodden sen när han/hon blivit större också.

Men att sluta bygga, det kommer nog aldrig att inträffa. Jag har en massa dröm projekt i mitt huvud, och Fredik med. =)

2008-12-07 @ 00:09:18
URL: http://sastbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0