Blå tira!

Aj aj aj aj aj! Det gjorde det igår! Höll på med en sak till stereo bygget, satte fast en klämma och vips så flyger den upp i ansiktet på mig och träffar mig under ögat! =(
Lite röd där nu, men förhoppningsvis så slipper jag att få en blåtira! Det hade varit skönt å slippa!
Vill inte se ut som om jag har gått en rond med Tyson. =(
image363

Idag är det kanon fint väder här! =) Undrar när alla fina vår blommor skall komma fram?

Idag är jag hemma från garaget, orka inte idag. Mitt knä mår inte så bra av att stå på ett betong golv just nu. Så idag är det lite vila..
Fast jag skall fakiskt gå ut och gå en snabbis sen. Måste ju röra på mig ändå.=)
Sen blir det bakning!! =) *mums*
Idag blir det såna här!  och såna här!  

Elmia närmar sig med stormsteg, och för en gångs skull så känns det riktigt bra faktiskt! =)

Nä, nu skall jag börja baka!
/xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0