Gossip Girl!

Nu har jag sett hela serien! Haha!
Å ni som föjer den, jag har bara en sak att säga!
Sluta inte titta, för den är bara såååååååå bra!!!!=D
Sen har jag även smyg tittat på nya Grey´s Anatomy avsnitten! *haha*  Jag kunde verkligen inte låta bli! Och den säsongen kommer också att bli smaskig! =D

Idag vill och skall jag inte vara hemma, jag skall fixa med bilen!!! Å jag har verkligen längtat!!!
Så idag skall jag linda avgasbandage igen. Fast denna säsong blir det en annan färg. När jag lindade sist så tog vi ett ljust bandage, då någon snott vårat som låg på fredriks jobb...
Men sen när vi var klara med det, så kom det fram. Bara så, utan att någon hade sett det innan, eller så... Kan nästan sätta pengar på att det är psykbrytet som snott de!

Idag har jag bara tagit det lite lugnt, mådde lite dåligt imorse. Men nu har de släppt!*Tack för det!*

Nu kan jag nästan gå på mitt ben utan kryckor också! Känns rätt skönt, fast det är fortfarande jätte svullet och ömmar. Men det går nog över snart hoppas jag! =)

Så idag skall det bli riktigt skönt att få fixa med det som jag älskar att göra! =)

Kommentarer
Postat av: Tess Style

Så där då var den uppe =)

2008-02-08 @ 19:36:03
URL: http://tess-style.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0