Hatad!

Det är jag just nu! Katterna hatar mig!
Inte så konstigt kanske...=/
  
Snuff fick jag inte ens en bra bild på, för hon gömde sig... Men nu ligger hon i mitt knä, under täcke...=) Varmt och gott!=)

Idag har jag alltså badat två katter.. Och det gick bra, inga riv märken eller något. Tuffe blev däremot arg och bet på vatten kranen... Varför vet jag inte, men det var bättre att hon bet på den, än på mig...*ler*
Igår var jag hos Maria en stund..*Trevligt* Sen var jag faktiskt på Fredriks jobb och kollade in den nya färgen som han har lackat motorutrymmet med! Riktigt snygg!
 Eller vad säger ni?!
Skänt att finischen är så bra redan nu, då slipper jag putsa ihjäl mig sen! =D *yeeeey!*

Igår hade jag också en liten pyssel dag, eftersom inte Fredrik riktigt har tid till att vara hemma och hjälpa mig så får jag ta det i egna händer. Annars så ligger det bara! Så igår satte jag upp den nya hyllan och idag åkte spegeln upp!
Så här är resultatet! =)

Och detta behövs till att sätta upp spegeln!
 Och så här blev det!  Vilka underbara kläder jag har på mig då! =D Men finns det något bättre än gosiga mys byxor?! =)

Idag kommer även Gossip Girl del 2! Någon som tittade förra veckan?
Vad tyckte ni?
Jag blev helt såld iaf, det är en sak som är säker!

Något som även gör mig lite glad är att Grey´s Anatomy skall börja igen!=) Inte långt kvar nu!=)

Sen börjar ju även House igen, mycke program att hålla koll på!

Nackdelen är väl att dom sänds på kvällarna och inte på dagarna, det är ju då man inte har något att göra! Eller hur Josse! ;-)
Nä, nu skall jag ta på mig lite riktiga kläder!=)
/XOXO

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken gullig katt :)

2008-02-05 @ 16:18:36
URL: http://philura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0