Jag saknar dig...

Jag vill ha ett normalt sambo liv ihop med Fredrik.
Jag vill att det skall vara som det var i början.
Nu syns vi knappt. Vi delar säng och lägenhet.
Jag kan nog ärligt talat säga att jag har en större relation ihop med våra katter. Jag träffar dom mer.
Det är jobbigt.
Jag saknar dig så.

Men hur skall man kunna ha en "normal" relation när man bara jobbar och jobbar? Och sen på det, jobbar med en bil som det är deadline på?
Jag saknar det vi har, många andra säger det som " vi har haft" . Men för oss är det inte så, vi har fortfarande det. "DET" som så många vill ha med sin partner.
Det har vi.
När vi inte har fullt upp.
Ibland kanske man måste välja?
Bara jobb eller ett liv?
Man kan ha båda, men till en viss gräns.

Jag saknar dig!

Jag har mitt "liv", och han har hans liv.
Men jag vill inte bara ha det så, jag vill att det skall vara "vårat" liv.
Att det skall vara vi.

Jag saknar dig... ♥


Kommentarer
Postat av: Charlotta sundh

Gumman min , Gumman min. Jag finns här för dig

2008-02-20 @ 14:32:19
Postat av: louise

hoppas de blir bättre och att han läser din blogg och börjar tänka om. kram kram

2008-02-20 @ 17:07:36
Postat av: Josse

Naw..Har du pratat med honom om det gumman? Jag förstår verkligen hur du känner. Hoppas att det blir bättre och att ni får mer tid med varandra snart. Alla behöver vi ju känna närhet..Kramar om massor*

2008-02-21 @ 09:34:32
URL: http://josephinenilsson.blogspot.com
Postat av: Till Charlotta

Tack hjärtat. Men det visste jag ju redan..=) Kram

2008-02-21 @ 09:49:06
URL: http://sastbro.blogg.se
Postat av: Till Louise

Ja, man kan väl hoppas på det. Fast det är ju inte bara hans "fel". Utan jag är ju precis lika delaktig i detta. =/ Men det blir nog bra snart. Kramar!

2008-02-21 @ 09:50:07
URL: http://sastbro.blogg.se
Postat av: Till Josse

Japp,jag har ju gjort det. Men eftersom man är bilbyggare så får man ju bara glla läget. =( Men det är bara att bita ihop, och hoppas på det bästa. Kramar!

2008-02-21 @ 09:51:17
URL: http://sastbro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0