Upp å hoppa!

Det är fint väder ute! =)
Klockan ringde halv 10, bara att hoppa upp å sätta på kaffe och sen springa in i duschen! =) Sagt och gjort, nu sitter jag här med mitt morgon kaffe, ett glas juice och min vitamin... Det är min frukost för tillfället! =)
Snart skall jag traska över till försäkringskassan och lämna in mitt sjukskrivningspapper.. Hoppas man slipper massa knövel med dom..Man har ju fått höra så mkt om dom.

Gud vilka vår känslor man får nu när man lyssnar på MTV Top 10 @ 10 Timbaland Beats! =)

Resten utav dagen skall jag fixa lite här hemma, det märks att man inte har kunnat göra så mkt nu när man har varit "dålig", så nu har man lite att ta igen.

Idag kommer ju Simon&Tomas på 3:an, någon mer som följer det förutom jag?

/XOXO

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja vi får nog bilda klubb. "Dom arbetslösa & ensamma" haha =) Känns som att man är ensamast i världen när alla jobbar och man bara sitter hemma helt själv =( Hur är det med knät nu ? Kramar

2008-02-05 @ 12:00:10
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0