Äckel varning!

Åh, igår låg jag bara hemma på soffan, som vanligt. NU börjar jag bli riktigt trött på det här... Börjar bli rastlös.

Igår gjorde jag  ju tårtan! Och här är resultatet! =D

 Och denna hallon såsen till!  **Mumma!**
Denna sötnosen satt och höll mig sällskap under tiden som jag bakade!


Sen har jag tagit kort på det jag handlade i fredags...

  En tunika och ett par nya skor som är lite lättare att gå i när man hoppar runt på dessa!

Sen har vi min lilla buse som är heeeeeeelt galen i denna leksaken! =) Finns inget roligare!
 Och sen kom denna nosen med på kort också..=)

Sen har vi "Dagens Outfit" Eller man kan nog säga "outfiten" som alltid är på numera, jag kan erkligen inte gå i ngt annats förutom mysbyxor just nu...=( Gud vad jag längtar tills jag kan ha på mig mina jeans igen! *läääängtar!
Jaja, här kommer kortet.. Min lila velour dress!=)
 Ignorera att spegeln står på golvet i hallen för den skall upp på väggen i sovrummet, men den har bara kommit in till hallen än så länge! =)




Nu kommer vi till rubriken. Ni som har ont av att se läte känsligare biler skall inte titta!
Här kommer ett kort på mitt "aj aj" knä...=(
Så här såg det ut igår kväll

Inte lika svullet som det var i fredags, nu börjar man ju iaf se konturerna från min knäskål..=/


Nä, nu skall jag vila lite... Det som jag är bäst på just nu!
Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Louise

Wow jag har med en sån svart vit tunika! hehe snygg som fasen

2008-01-28 @ 18:33:21
URL: http://krollsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0