Bakning!

Idag blev det lite bakning! *gottis* Nu står den i frysen och gottar till sig ännu mer! *mums!*

Så senare ikväll blir det god tårta och film! =)

Annars idag så har jag inte gjort mycket alls, kollat på film, bakat då som sagt, dammsugit och sovit... Jag somnar typ en timma om dagen på soffan nu efter operationen... Är helt slut av smärta och värk tabletterna...Sover ju inte så bra på nätterna heller. Men snart blir det nog bättre!

Haha, det såg nog rätt roligt ut förut när jag dammsög, dammsugaren i ena handen och kryckan i andra! Vilekn hemmfru! *haha*

Nä, nu skall jag kolla på Miami Ink. Och se om man får någon idé på min nästa tatuering!=)

Hejhopp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0