Bilarna...

Det var bara turbon som fick lite utav my love igår... Eller Bitchen som jag kallar den för.. =) Varför, det vet jag inte...=)


Rune, han fick ingen love alls... Kanske kan göra det idag, om nu tid finns...

Nu står lunchen och puttrar på spisen iaf! Idag blev det Biffstroganoff med ris...*Gottis*

Sen blir de att ta på sig, och ringa till min gubbe, så får han komma och hämta mig...

För det är fullt med äckligt lapp mögel på backen som jag INTE vill gå på!
Jag har en viss tendens till att alltid ramla när det är snö, bambi på hal is! That´s Me!=)

Nä, nu blir de mat! *mums!*


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sara hoppas du har det bra med tuffe och snuff jag gillar när wempa lär mig tummor

2008-01-10 @ 18:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0