Blöt katt...

Dessa dagar har man mer eller mindre sovit för att sedan gå och fixa med bilen, och det är många gånger man frågar sig själv, "Är det värt det?"

Många säger att det inte är det. Men dom som väl börjat med det vi håller på med, vet hur svårt det är att sluta. Och vilket sjukt intresse det är. Och dessutom hur svårt det är att lägga det åt sidan. Även om det bara är för en dag. Som idag, jag är lite halv krasslig, jag stannar hemma ikväll. Men jag gör det inte utan ngr skuldkänslor. Sjukt va?!

Hur i hela friden kan man få skuld känslor för att man inte är och fixar med bilen?!?! Kan någon väldigt duktig människa tala om det för mig?

Fick en fråga idag också, som fick mig att verkligen tänka efter...
Frågan löd
"Hur tar detta på erat förhållande egentligen? Blir det starkare, eller får det sig en törn?"
Jag kan nog svara för både mig och Fredrik att det blir nog starkare. Även om man har sina små duster. Tex små gnabb över vissa saker... Nu kan jag inte skriva om vad precis det där gnabbet handlade om, då det kanske finns personer som läser denna blogg, som jag egentligen inte vill skall läsa den... Tex, rivaler inom denna sjuka "sporten"

Eller är det en sport, eller är den en sjuk maktkamp???

Den som har mest plast vinner...

Detta gjorde jag i förrgår iaf!
  Slipade bort en massa gammalt spackel från C stolpen... Det skall tennas där nu och bli fint!=)

Igår gjorde jag samma sak, fast på andra sidan... Kan ju tyvärr inte lägga upp för mkt kort på bilen... Då det kanske är så som jag skrev längre upp...=(

Nu har jag iaf fixat fram kort på våra nya soffor...
  Gardinerna skall faktiskt jag färga.. Det passar inte riktigt så som det är nu. Så dom får bli bruna sen istället...=)

Sen ny matta och nytt bord kommer längre fram...
Men nu till rubriken! =D Våran kisse katt Snuff, är ju som bekant vääääldigt långhårig. Och detta kan även ha sina nackdelar. Både för Husse&Matte. Denna nackdelen är att Snuff kan få med sig sina behag ut ifrån när hon kommer från lådan. Så det fastnar i pälsen på henne, och detta leder till panik från hennes sida, och våran.
Så detta var vi tvugna till att lösa. Och det fick Maria hjälpa oss med. Så idag blev hon lite nertrimmad vid rumpan.
Även Tuffe fick följa med!
   Lite mys hann vi med också!=) Tuffe var nog den som var mest gos och mys sugen! =)

Men sen när vi kom hem så var det dags för ett litet bad, så det tyvärr hände en olycka när vi klippte henne...=(Stackars min tjej)
  Så här torr blir man när man skall vara snäll och torka henne!

Så nu är man inte poppis hemma!=) 
Nä, nu skall jag göra middag!
/Sara

Kommentarer
Postat av: Maria

Tjena!
Luktade hon gott efter att du hade badat henne i nya schampot?

Kramar Maria

2008-01-09 @ 21:14:03
Postat av: Lina

Vad fint det blev med de nya sofforna! Kram

2008-01-09 @ 21:31:47
Postat av: Till Maria

Hon luktade jääääätte gott och gör det fortfarande! Och pälsen blev sjukt fin!=) Kramar!

2008-01-10 @ 08:58:43
URL: http://sastbro.blogg.se
Postat av: Till Lina

Tack tack syrran!=D Puss&Kram

2008-01-10 @ 08:59:30
URL: http://sastbro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0