Inget liv!

Jag har inget liv... Jag går hemifrån till fredriks jobb för att fixa med bilen, sen åker vi hem sent på kvällen...

Jag är trött på att ha det så här, men vad gör man inte?

Jaja, den nya färgen kom igår! SÅÅÅÅÅÅÅ sjuuuuukt snygg! =D
Skall dit idag igen för att fixa med bilen, men nu gör jag det för mig själv, så allt det jag håller på med blir klart innan jag opererar mig.. Bara 6 dagar kvar nu!
Sen är det slut med skit mat, bara bra mat, träning och massa motion! =D Skall också bli så gött!

På fredag blir det Ikea med Maria också *trevligt* Måste hitta en ny lamp skärm till vardags rummet, tycker inte den passar in riktigt, och en ny till sovrummet!
Den var vit när jag köpte den, men när man tände den blev den beige! Å det passar inte in där inne!

Denna helgen hade jag och min älskling planerat att vi inte skulle hålla på med bilen, för att bara vara med varandra.
Men så blir det nog inte, det blir väl till att spendera helgen i garaget som vanligt.

Men men...

Man får skylla sig själv, eftersom man har detta som intresse..


Nä, nu skall jag diska, laga lite käk och sen gå till maria en stund. Och sen till Fredrik för att göra det som man gör varje dag.
Men först skall jag ringa Fia
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0