Ja,Jag lever!

Japp, jag lever! Men jag har inte orkat blogga... Så nu tänkte jag skriva en rad eller två...=)
Nyårsafton, helt suverän! =) Lagom lullig, trevligt sällskap och go mat! =) Kan inte bli bättre!
Och det var såååå skönt att vakna igår och inte behöva må dåligt... Det enda var att man var skit seg!=( Och riktigt trött.. Men det är sånt man får leva med!=)

Kort har jag tyvärr inga tror jag.. Har faktiskt inte kollat i mobilen! Men jag vet en som har det! Eller hur Maria!=)

Jag vill ha min kamera nu!!! Tänk om den ändå kunde vara gratis, va bra det hade varit då!!=D *Hmm rätt stort önsketänkande!*

Tiden bara rinner iväg förresten! Det är verkligen inte långt kvar till Elmia och påsk nu! Så nu är det verkligen dags att lägga på en rem när det gäller bilen! Tänk om man kunde ha typ 1000 små tomtar som pillar lite här och där, undrar om bilen hade varit klar nu?

Hmm, konstiga tankar man kan få...

Annars tycker jag väl att det nya året har fått en bra start! Men ibland vill man bara stanna tiden, eller vrida tillbaka tiden...
Varför kan man inte göra det? Eller bara kunna ta en smygtitt på framtiden?

Jaja, jag vill få min operations tid nu, så jag kan få ordning på mitt knä som bara blir värre och värre för varje dag som går..=(
Och ett jobb! Det är nog dom sakerna som står högst upp på listan just nu! Ink ett körkort då.. Men det får vi väl ta tag i 110% när Fredrik har tid... Det är något han inte har just nu iaf... =( Men skall bilen vara fin, då får jag ha lida pin!
Nä, nu skall jag gå och diska och röja efter maten, för att sedan gå och handla lite... Sen blir det väl film efter Fredrik kommit hem efter gymmet...

/Sara


Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå där bruden :-)

Jag ska ta mig i kragen och skicka några kort på söndag! Blir det bra?

Kram Maria

2008-01-02 @ 22:00:24
Postat av: Josse

Skojar du, det känns som att det nyss va sommar och snart är sommar igen. Tiden går verkligen alldeles för fort =( Kul att du börjat blogg lite mer igen hjärtat ;) kramar

2008-01-03 @ 09:17:40
URL: http://Nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0