Jul & Nyår

Så! Nu har jag äntligen fått korten från jul och nyår!=D *Tack Maria!!*=)

Här har vi julen!

 Och så ignorerar vi min knäppa pojkvän! =)
Och i skaran har vi Tord, Göran, Joel, Joakim, Jimmie, Joline, Fredrik och jag.



Tyvärr är dessa alla kort som jag har från jul, då jag bara har en mobilkamera. Så det blev inte så mkt kort. =)


Nu till nyår! =)
  Här har vi killarna som älskar att trumma!=) 
 Maria & Göran
 Här sitter jag, Joline och Lewis.
 Jag och en liten Puppy! =)
 Och här har vi stjärnan!=) *Älskar dig!*

Ungefär så där såg det ut! =) Jätte trevligt hade vi det! =)

image247

Min största kärlek!!♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sara
hoppas att operationen va bra hur gjorde dom när dom operera dig jag bara undra om operationen va bra

2008-01-23 @ 16:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0