Nana kudde...

Nu börjar min kväll gå emot sitt slut, jag är super trött..
Och jag böjar bli rätt trött på mitt knä och mitt bandage!!! Det kliar!!! *gaaaah!*
Och att det gör ont, så då kanske det är bättre att gå och lägga sig istället...
Ta min ena gose gumma och gå in och nana kudde...  
Så kan Fredrik och Christoffer sitta och kolla på deras film... *House Of Kolor*
Eftersom Fredrik är billackerare och Offer* håller på och utbildar sig till lackerare, så intresserar detta dom, men inte mig... Så nu går jag och nanar istället...

Imorgon är det nya tag och förhoppningsvis mindre smärta!

**Många inlägg blev det idag också, 6st... Undrar om det är ett nytt personligt bästa?**
Sov gottis!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0