Nerdrogad...

Usch och fy vad ner drogad jag blev idag när jag var hos Maria... Hade ätit lite väl dåligt och tog min dos tabletter och blev suuuuper trött och dåsig...
Men så fort jag fick i mig lite mat, så vart det bättre... Även om värken inte försvann helt...
Imorgon är det fredag, fast det känns inte alls så.. Helt sjukt..=/

Tänkte lägga in lite kort på vad jag köpte på Ikea när jag och Maria var där i söndags... Så nu blir det en hel del kort!=)
 Lite nytt till badrummet... Ny tvål pump, ställ till tandborstarna och ett nytt glas till tandkrämen plus 2 nya handdukar!
 Ny lampa
Köpte nya blommor igen, bambu blommor
 Vart 6 nya koppar och 6 nya skålar också=)
Köpte en vägg dekor också, som fick komma upp på garderoben i hallen
  Sen lite krimskrams..=)
 En ny lampskärm till vardagsrummet, en svart fick det bli!=)
 Även kissarna fick något när jag var hos Maria sist. En pipande mus som verkligen uppskattades. Fast jag och Fredrik uppskattar den nog inte lika mycket som dom!=)

Nä, nu skall jag försöka sova.. Är jätte trött..

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Ossia

Vi har identiska lampskärmar! :P

Och vilka härliga koppar, åh så sugen på te jag blev nu!

2008-01-25 @ 11:31:21
URL: http://ossia.blogg.se
Postat av: Camilla

hur får du din väggdekoration att sitta kvar? jag har en exakt likadan o min lossnar hela tiden..

2008-03-26 @ 14:01:14
URL: http://camillasundaker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0