Ny dag...

Jahopp, nu var det en ny dag.. Dags för nya krafter!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, inte mer än att jag skall till sjukhuset kl1 och lägga om mitt knä.

Idag är det exakt en vecka sen, och det känns faktiskt lite bättre.
Fast nu är jag riktigt trött på att vara hemma.
Fredrik jobbade 15 timmar igår, och var med mig i ca 1½ timma. Sen gick vi och la oss. =(
Hade jag inte varit hemma, så hade jag kunnat umgås med honom på jobbet. Och dessutom hålla på med bilen. *Saknar honom*

Jag är rastlös!!!

Hmm, vaknade och kollade ut genom fönstret, och vad får jag se?! Jo, snö! Det har alltså snöat inatt...=(
Å jag som inte har några broddar på kryckorna.

Nä, nu skall jag äta lite frukost.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0