Oj Oj...

Helt galen dag igår!
Det hela började med att jag tyckte att jag var på bra humör, men det finns tydligen någon högre makt kanske, som inte vill att jag skall vara på bra humör en längre tid? Det måste vara så...

En nära kompis till mig och Fredrik krockade igår, men som tur var så gick det bra med honom, men värre med bilen... Hade det inte varit han som körde, utan en väldigt oerfaren förare, då hade det säkerligen gått ännu värre!

Sen så höll vi på med våran bil, och då gick det väl inte heller så bra...


Sen fick kvällen ett väldigt bissart slut...
Igår var nog en sån där dag då man skulle stanna hemma, med en bra rulle på tv:n och en varm kopp choklad!

Men idag är det en ny dag, bara att ta nya tag och möta den stora världen utanför dessa 4 väggar!
Först skall det fixas hemma, lite vardags bestyr...
*Diska
*Städa badrummet
*Plocka undan
*Dammsuga

Sen skall det bokas tvätt tid, och gran jäveln skall ner idag!!!! Nu orkar jag inte med den mer, och alla dessa julgranskulor som man får hänga dit varje dag, och glittret! =(
Men innan det kan göras, så skall jag till vårat andra hem först, och fixa med... Håll i er nu!!

Våran bil! Ovanligt eller hur?!
Nej, inte direkt... Nu bor jag i mina skitia arbetskläder... Naglarna är sönder och inte alls fina längre...
Men det är väl bara att gilla läget, eller?

Nä, nu skall jag dricka mer kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0