Ont i kroppen...

Idag skall jag bara vara hemma, kolla på film och mysa, med mig själv!=) Fredrik han skall väl snart åka till garaget och fixa med bilen. Och jag får inte följa med, idag är det vila som gäller!

Var hos läkaren igår, var tvungen att lägga om mitt bandage. Jag hade blött igenom det. Och det var inte en vacker syn jag fick se när bandaget togs bort..=( Knä var så svullet, så man såg inte några konturer eller ben från knäskålen. *aj aj* Sen fick jag lite skäll, jag stöder redan för mycket på knät, så det är inte bra!  Så därför är det en hemma dag idag bara... Bara vila..

Jag var ju så dum så jag åkte in till Örebro igår, tillsamans med Alexander. *Tack för att du följde med!=)*
Men jag var tvungen att köpa ett par andra skor som jag kan ha nu under tiden som jag hoppar  runt på invalid pinnarna. Så det vart ett par nya skor, benvärmare, liten söt klänning från Gina, lite underkläder från Lindex och tejp på apoteket!=) *kort kommer*

Nä, nu skall jag hoppa och hämta lite mer kaffe!
 Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0