Usch...

Hatar dessa sena kvällar som det blir varje dag... Jag borde gå och lägga mig, älsklingen sover redan tror jag..
Men jag är inte trött just nu, men jag vet att om jag bara tillåter mig själv att slappna av och lägga huvudet på kudden så kommer jag att somna som en stock.

Imorgon (idag) blir det en garage fri dag förhoppningsvis! Skall in till Ikea med Maria och kika lite, skall bli trevligt att göra ngt annat förutom att bara fixa med bilen. Men nu är den snart klar för lack, och det känns skönt!
Men sen är det bara resten kvar.

Min älskade Vivan, jag hoppas att du får en trevlig resa till Alperna! Försökte skriva in en kommentar hos dig, men det som jag skrev först kom bara med..=( *hmm*
Iaf, Jag saknar dig och hoppas vi ses snart! ♥

Nä, nu borde jag försöka iaf. Till å med katterna har gått och lagt sig.

Go natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0