Work,work...

Nä,måste göra lite nytta med mig själv! Tänkte hänga med Fredrik till jobbet sen och göra ryck med bilen!
Både nr 1 och nr 2!
Nr 1, det är lite hemligt vad jag håller på med. Jag tror inte jag får berätta det! =D *hihi*
Nr 2, den skall bli städad... Alltså Rune!
Han är skitig, och saltig...*usch fy och blä*

Nä, nu får jag göra mig iordning... Skiter nog i att duscha, skall ju ändå grisa ner mig nu... Gör det sen, innan vi åker och hämtar sofforna!=D
Hahaha!!=D
Jag är på topp humör helt plötsligt!=)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: mingla

haha jag tycker också byxa nr 4 var snygga :) det är typ bara du o jag som tycker det. haha

2008-01-03 @ 12:44:43
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0