Min största kärlek!



Min största kärlek!
Min kärlek till dig är obeskrivlig
! ♥

Min hemma fru dag börjar lida mot sitt slut.
Så snart är det dags att bli den andra tjejen som ryms i kroppen min.
Alltså tjejen som slåss i en mansdominerad hobby.
Bil flickan.



Fast mest så längtar jag till Göteborg så mycket.
Jag vill hem nu. Till underbara västkusten på sommaren!
Och min underbara familj!
=)
Ja
, jag har hemlängtan!
Det är man aldrig för gammal för!
Eller hur?

Hoppas ni haft en bra dag i solen allihopa!
/S

Kommentarer
Postat av: malin

hehe snygg bild undra vem som tatt den?

2008-07-23 @ 16:23:30
Postat av: Anna

hej hej du vill inte ses när du kommer ner till gbg lr?? kram

2008-07-24 @ 09:17:04
URL: http://annaholmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0