Hurtiga Sara!

Ha! Vaknade innan klockan skulle ringa kvart i 7. Så på schemat idag är det en massa hus bestyr!
Har redan tvättat 2 maskiner och hängt upp det. Och diskat. 
Så nu skall jag börja städa här hemma. Alla rum skall städas ordentligt, dammas m.m.m

Eftersom man inte är hemma så mycket just nu så är det bara att pallra sig upp och göra det som skall göras.
Så nu har jag satt 1 timma i varje rum. Inte för att det är så skitigt utan mest för att det tar ju tid.

Igår kom även Ola upp igen över dagen och hämtade hem sin bil som Fredrik har målat...=) Tyvärr får jag inte lägga upp ngr kort på bilen ännu. Utan det får bli efter Elmia. 
Då kan ni få se hur duktig min älskling är! =)

Nä, nu är det dags att börja.

/xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0