Min härliga stad Göteborg!

Åhh, jag älskar Göteborg! =) Min härliga göteborgska har kommit tillbaka te 100% också! *Gött é d!* ;-)
Vi är fortfarande kvar här nere, för min karl är sjuk. Han har haft feber i flera dagar nu...=( Inte kul..

Som ni kanske märker så blir de inte så mkt bloggande nu när vi är här, just pga av att jag gärna vill umgås med min familj så mkt som möjligt! Inte så konstigt kanske?

Men detta inlägg vill jag iaf hedra min älskade Mamma!
Som fyller år idag!
image401
Grattis Mamma! Älskar dig! ♥

Nä, nu skall jag gå upp och fixa lite!
/xoxo

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej hallå!

Jag tänkte bara gå in här och säga grattis till din mamma:-)

Kramar Maria

2008-03-27 @ 18:13:19
Postat av: Louise

HEj gumman!
Grön såpa kan man använda när du dushar i håret för det bleker bort dom gula nyanserna. Använd det i två veckor kanske, sen ska det vara bra. annars är det bara att fortsätta med det.
Det är inte skadligt för håret heller, för det är bara naturämnen i grön såpa.
Gnugga in det och vänta i nån minut och tvätta sen håret som vanligt. massa kramisar

2008-03-27 @ 20:29:37
URL: http://www.krollsan.blogg.se
Postat av: Madelene

Hallå! Vilket bra jobb din gubbe gjort=) Absolut kan jag skicka dom men kan inte skicka via FL tyvärr. Men adda mig på [email protected] så skickar jag dom där

2008-03-29 @ 21:08:03
URL: http://madelenel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0