Fredags kvällen...

image422
Kommer jag att tillbringa i tvättstugan!
Inte så skoj kanske, men ett sånt där vuxet måste.
Ibland när man tänker efter så hade man det väldigt bra när man bodde hemma
och mamma fortfarande fixade all tvätt. Bara slänga ner
det i tvätt korgen så blev det rent..;-P
Fast riktigt så blev det ju inte sen när man blev äldre, så fick man allt hjälpa till.
Då tyckte man kanske mest att det var jobbigt.
Men nu kan man iaf referera till hur ens Mamma hade det med all tvätt från 4 ungar. *hua*
Ibland kanske dagens ungar borde vara lite mer tacksamma!
Jahopp, sen så blir det lite städning hemma och sånt!
Vad hittar ni på ikväll?
/S

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tjenare

Springa till tvättstugen har jag gjort under 6 månader totalt av mitt liv sen gav jag upp och köpte mig en trevlig lite maskin till badrummet så nu har jag bara några meter dit från vardagsrummet, Bästa investeringen jag gjort i mitt liv tror jag.

Fredag kväll och jag har käka lite god mat och sitter just nu och bara försöker komma på vad fan man ska göra men det ordnar sig nog.

2008-05-02 @ 18:35:55
Postat av: Sara

Svar till Tobbe:
Ja, en tvätt maskin vore inte helt fel..=) Men det får vänta tills vi bor i hus. Känns rätt meningslöst att köpa en nu när vi ändå pratar om att köpa kåk. =)
Så jag kan allt knalla ner till tvättstugan 1 gång i veckan utan ngr problem..;-P

2008-05-03 @ 15:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0