Så där ja!

Nu skall jag allt blogga lite.
Jag har faktiskt inte orkat göra det.
Men nu tänkte jag skriva ngr rader...=)
Idag har jag inte gjort så mkt, förutom varit hos Fredrik en stund och pillat lite
med bilen och så..=)
Gårdagen tillbringade jag mestadels i soffan med vetekudde på
magen och vilade.
Hade sån hemsk mensvärk igår, så jag spydde av smärta! =( *usch*
Tur att jag har min baby att ringa och beklaga mig till,
det är tur att jag har dig.♥
Sen skulle jag gå till Maria, men huuuuur skulle jag orka gå dit när man mådde som man gjorde?
Men som tur var så har jag en snäll sambo som orkade köra mig och Tuffe
till Maria igår, så nu har vi tagit stygnen på henne.
Och tratten är borta! =)


Så nu har vi fått tillbaka våran goa Tuffe-luff! =)



Snart skall jag hoppa in i duschen och sedan blir det väl kanske en
till film innan det blir dags att nana kudde!
Imorgon fyller min älskade baby år!

Hela 26! =)
Älskar dig min pluttelutt!
Du är mitt allt! ♥


Nä, nu blir det duschen!
Ciao!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0