Tisdag!

Japp, idag är det Tisdag!
Och min tisdag tillbringar jag i ett kök på Bofors Hotell.
Yes, jag skall jobba. =)
Ikväll börjar även nya Gossip Girl avsnitten på
kanal 5, vilken tur att jag redan sett alla dom då! =D
Så jag missar inget direkt!

Huvudet ner och fötterna upp?
Ibland undrar man om allt verkligen är värt det.
När vet man själv att det är dags att sätta ner foten och säga Stopp?
Finns det en gräns för alla människor?
Finns det sunt förnuft?
När man själv vill en sak,
hur mycket skall man kämpa för att det skall bli sant?
Hur länge orkar man,
innan man ger upp?
Hur kommer det att se ut om man ger upp?
Vad är det som förändras då?


Nä, nu skall jag diska å fixa lite hemma innan det är dags att dra till jobbet!
Och hoppas att man kan få mysa lite med min älskling innan man börjar.
Love him! ♥
Ciao!
Love
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0