Valborg!

Våran valborg blev väl rätt lugn ändå tycker jag!=) Vi var hemma hos Maria & Göran och hade det allmänt trevligt...
Det är rätt skönt att vakna upp morgonen efter och inte må skit dåligt! Lite vuxen poäng? =D
Visst, lite alkohol haltiga drycker blev det allt! *mums mums!*
Idag blir det bara en mysdag hoppas jag! Bara vara hemma och inte göra ngt. Känner inte för att ta en morgon promenad heller, för det regnar ute... =( Men man vet aldrig med mig.=)

Skulle behöva tvätta lite också, fast alla tänker väl kanske samma sak? Att tvätta idag eftersom det är en röd dag? *Hmm

Nä. nu blir det till att hoppa in i sängen och mysa lite med min baby! Sen blir det film och mys i soffan!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0