Bugaboo Denim

Så heter vagnen som vi ska (vill) ha. =)

Super bra vagn!

Och sen så gick vi in i v22 idag. =)

Du är på dag 148 av 280. (52,9%).
Du är i vecka 22.
Du har gått 21 fulla veckor och 0 fulla dagar (v21+0).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 31 mar 2009
Du har 132 dagar kvar till förlossning.

Inte hänt så mycket tycker jag, bara att magen har blivit "hårdare"

Det känns som en evighet tills vi får se våran bebis!
Usch vad jag saknar min älsk. ♥
Han är i Holland på lackerar kurs, och kommer hem på Fredag natt.
Den dagen man mår som värst, så är han inte ens hemma. =(
Får hoppas att det släpper tills imorgon så jag kan jobba.
Nu blir det lite DHW!
/S



Kommentarer
Postat av: ols

Som en evighet ja.. vänta bara hehe... vi har ju gått nu å har mindre än 50 dagar kvar nu ju hihi.

å mvc besöken blir varannan vecka snart va rje vecka :D hihi så gotta dig med allt nu medans du har ork :D kramar

2008-11-20 @ 09:04:22
URL: http:// den vet du nog:D
Postat av: e'

Kul att se :D hihi..



Hoppas de blir bättre med dig.. Vad nu de sista i ditt inlägg handlade om.

2008-11-20 @ 17:42:07
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0