Tvätt!

Tvätten bara växer!
Usch!
Jag hatar att tvätta nere i tvättstugan, längtar efter en tvättmaskin i lägenheten.
Så man slipper gå upp och ner hela tiden.
Åhhhhh jag fick VÄRSTA suget på rostbiff, och potatissallad i baguette.
Så det blir det till "middag" idag. =D
Ringde älskling och berättade, han bara skratta...=)
Men snäll som han är, så köper han med sig det hem. ♥
Idag har bebis verkligen röjt inne i magen, det är en morgon pigg sak där inne.
Kan ju inte vara lik Mamma&Pappa då, för ingen av oss är det. ;-)
Så från halv 8, 8 så har det varit fullt ös medvetslös där inne!
*mys pys*
Nä, nu kallar plikten ner till tvättstugan!
=(
 
Så "tjock" har jag blivit nu! =D
v21 (20+1)
psst, vet ni vad det bästa är! Jag kan äta VAD jag vill, NÄR jag vill!
Moohahahaa!! =D
/S

Kommentarer
Postat av: Greek

Sara vad har jag sagt om att visa där mkt hud ;) haha tjockis ;)

2008-11-13 @ 21:24:35
Postat av: emelie

sikken söt bebismage! :D

2008-11-14 @ 07:47:44
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0