Visst är den söt!?

Vi kunde inte låta bli igår när vi såg den!
Så den fick följa med oss hem! =)
  
Mys pys!
Har även börjat använda "Bolan" som jag fick av Fredriks mamma. =) Tack än en gång!

Kan ju säga att det blir bra med röj inne i magen när man har den på sig. =)
Jätte mysigt! ♥
Igår tog vi det lugnt och skönt, med film tittande och mys!
Och idag har vi tagit det relativt lugnt också,varit lite i garaget och fixat med bilen.
Och nu går "time out" i bakgrunden och spelar. 
 Tycker fortfarande att helgen går för tok för snabbt förbi! Hinner inte ens slappna av ngt alls, förrens det är dags att böja jobba igen!
Skit tråkigt! Men hej och välkommen till vuxna verkligheten! =/


Har även börjat och klura lite på julklappar, men har verkligen INGEN aning om vad man ska köpa!?
Så om min familj läser, så kan ni ju lämna en kommentar och skriva eran önskelista!
Samma sak från Fredriks sida!
Det värsta som finns är ju att inte veta vad man ska köpa alls!
Så lite hjälp hade varit tacksamt!

Sen vad som står högst upp på våran önskelista är pengar till en diskmaskin!
För nu är man bra less på att diska hela tiden!
Så det kan vara på sin tid! =)


Bara 1 månad kvar idag tills jag och älsk har vart tillsamans i 3 år! ♥
Tiden har verkligen gått fort! Och nu ska vi få det finaste man kan få!
Våran egna lilla bebis.


Min snutteplutt!


Nä,men nu ska jag sätta på lite kaffe.
Diska lite också, och sen hoppa in i duschen!Och så blir det massa mys sen i soffan! =)
/S




Kommentarer
Postat av: Malin

ja tiden går snabbt...3 år är ingenting

2008-11-16 @ 19:54:47
Postat av: Malin

precis, det känns som det var igår du sa ni hade träffats...jättesöt overall eller vad man ska kalla det ni hittade

2008-11-16 @ 20:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0